Карантин та шопінг
Homester
Редакция Homester
Просмотров 1321
В книгу идей 0

Карантин та шопінг

У період коронавирусної пандемії велика кількість країн почала закриватися на карантин, тому люди зіткнулися з багатьма обмежувальними заходами. Звісно це не могло оминути звичнi сфери життя, однією з яких став інтернет-шопінг. Зараз складно собі уявити людину, яка б ніколи нічого не купувала в інтернеті. Це цілком собі буденна річ, що стала складовою частиною сучасної культури. Але далеко не всі найактивніші користувачі мережі купували продукти харчування в інтернет-магазинах. На це була низка причин, принаймні до настання пандемії.

Коли кількість хворих почала бити рекорди і люди не захотіли відвідувати місця масових скупчень, то багато користувачів згадали про те, що продукти харчування можна купувати в мережі. І з цього моменту прiоритети людей значно змінилися.

 

Популярність продажу продуктів харчування в інтернеті

У свою чергу магазини пішли на зустріч своїм клієнтам і значним чином переглянули умови продажу продуктів харчування. Якщо раніше людині потрібна була риба, то він спочатку вибирав свій продукт, а потім був змушений набивати продуктовий кошик купою інших позицій, щоб обійти правило мінімального замовлення. Після зміни умов продажу користувачі, яких цікавила доставка замороженої риби https://foodex24.com/ua/category/riba, просто вибирали те, що їм було потрібно і більше ні про що не турбувалися. Можливо в деяких випадках це могло вплинути на кінцеву вартість доставки, але сам факт наявності такої опції приємно здивував людей.

До списку переваг можна додати і поліпшену систему доставки продуктів. Тепер користувачеві зовсім не обов’язково чекати доставку вже упакованих товарів добу або більше. Всі магазини почали працювати не з миттєвими замовленнями, а планувати формування доставки на наступний день. Інші сервіси просто обробляли замовлення якнайшвидше. У будь-якому випадку доставка стала більш досконалою і зручною для всіх клієнтів.

Як змінилася статистика після карантину

Зі скасуванням обмежувальних заходів кількість клієнтів, які купували продукти харчування в інтернеті, різко знизилася. Однак статистика не демонструє катастрофічного падіння попиту. Багато споживачів, спробувавши на собі всі плюси сучасного сервісу, вже не захотіли відмовлятися від такого комфорту, тому залишалися клієнтами інтернет-підрозділів великих мережевих продуктових маркетів.

Динаміка розвитку популярності інтернет-магазинів демонструє рекордні темпи. Цілком очевидно, що продаж товарів в мережі поступово буде відвойовувати позиції у звичайних магазинів, але як швидко це станеться сказати досить складно. Як бачимо будь який карантин, або нова пандемія, можуть внести свої корективи в плани розвитку ринку. Але те, що ми є свідками справжнього буму інтернет-продажів, є незаперечним фактом, який багатьом дуже сподобався.

Комментарии Добавить комментарии Скрыть комментарии

Скрыть комментарии

Больше вдохновения

Следующая статья:

Чистка твердотопливного котла от смолы мастерами компании "Труболюб"

Предыдущая статья:

Аренда офисов в бизнес-центре Магнетт